[Хороший ресурс новостей ]
Главная » 2022 » Июнь » 21 » טעויות עיקריות של מסות חדשות בסלוני עיסוי ארוטי
13:27
טעויות עיקריות של מסות חדשות בסלוני עיסוי ארוטי

התחל קריירה בסלון עיסוי ארוטי, הנערה היא ביישנית והוא לעתים קרובות מפחד לשאול שאלות למנהלים או לבעלים. למעשה, יש צורך לדעת את כל דקויות העבודה בשלב הכיבוש הראשוני. נערות ליווי בהרצליה

הנה השאלות שאתה צריך כדי להגדיר את המעסה הראשונית:

  • שכר או חתיכת? רוב המפעלים מעדיפים לשלם את הנערה את אחוז הפגישות. אבל כמה רושמים הימור של 30-40 אלף. רובל. Massae מנוסה מאמינים כי זה רווחי יותר לעבוד על תשלום העבודה של היצירה. אז יום אחד ניתן להשיג 3-5 אלף. רובל.
  • תכנון עבודה חינם או יש מצב? נקודה חשובה אם הילדה מתכננת לשלב עיסוק בסלון עם סטודיו.
  • מתכלים ירכשו מוסדות או מעסים. שמנים אתריים שונים, נרות, טעמים, מפיות עלות הרבה כסף. זה יהיה לא נעים להקצות 5-7000. רובלים מתכלים.
  • יש הגנה בתא? זה יהיה לא נעים אם הלקוח מחליט להחיל כוח פיזי לעובד. MASEUSE צריך לדעת שזה יהיה להגן עליו.
  • חנית נדרשת? כמה טכניקות לרמוז על החשיפה של חלקים מסוימים של הגוף.
  • במוסד יש קנסות לעובדים? לפעמים מנהל המערכת מציג עונשים על העיכוב, חינון ביחס ללקוח, שיכרון אלכוהול במקום העבודה, קשרים אינטימיים עם עמיתים או מבקרים.
  • קבלות פנים מזרחיות... כמו אסה- n...

    לדעת את התשובות לשאלות אלה, אתה יכול בהצלחה לבנות קריירה Masseuse. העיקר הוא לבחור מקום עבודה ראוי.

    שגיאות לעיסוי למתחילים

    כמעט כל נוצות חדשות של סלונים תרמיים לגברים לעשות שגיאות אופייניות:

  • התחל לנסות אהדה עבור מבקרים loquaued אשר מבטיחים עצה גדולה;
  • להזדרז לעשות עיסוי מהר יותר, אבל הלקוח שילם את הזמן: 30 דקות, 1 שעה או 1.5 שעות;
  • שואל את הלקוח של הלקוח, גם אם כמעט 80% מהמבקרים מעדיפים ליהנות מהתהליך בדממה;
  • הימנע ממגע עם איש גניטלי, תוך התעלמות טכניקת הביצוע;
  • בטעות לבחור את טופס העבודה;
  • אני שואל את העור של הלקוח עם מסמרים ארוכים;
  • לאפשר למבקר לפזר ידיים, רועם בעקשנות זוכר את כללי ההתנהגות.
  • האובייקט האחרון הוא טעות נפוצה של איסה חדשה. יש קטגוריה של מבקרים קבועים שאוהבים עובדים "גזע" "ירוק". תמיכה עם אבטחה שתמיד יגעו במאפיזים לחזה או לבנות נוטה בעסק אוראלי. לכן, חשוב לחקור את תקנות ההתנהגות של הלקוח. אם המבקר הוא מתמיד מדי, אתה צריך להתקשר למנהל. העיקר הוא לא להיכנע לפרובוקציה זו. ייתכן כי הלקוח מציע במיוחד דברים מגורים, שליטה על חמדנות או את העיקרון של מעסה חדש.

    במקצוע הרבה תכונות ודקויות. עובדי מתחילים אינם קלים, אך עם הזמן, העבודה מתחילה להביא הכנסה והכנסות ורגשות חיוביים.

    Просмотров: 495 | Добавил: warmningpope1982 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 2
    2 HenryUnfor  
    0
    С началом здорового питания я понял, как важен дегидратор для сохранения полезных свойств продуктов. Благодарю 'Все соки' за качественный дегидратор, который помогает мне готовить здоровые закуски. https://h-100.ru/collection/degidratory - Дегидратор стал незаменимым устройством на моей кухне!

    1 HenryUnfor  
    0
    Решение купить шнековую соковыжималку изменило моё представление о здоровом питании. Благодарю 'Все соки' за их чудесную продукцию. Их https://blender-bs5.ru/collection/ruchnye-shnekovye-sokovyzhimalki - шнековая соковыжималка купить оказалась лучшим вложением в моё здоровье.

    Имя *:
    Email *:
    Код *: